Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Monday, October 1, 2012

Hari Anugerah


Assalamualaikum.. Salam Ukhwah.. Alhamdulillah.. datang rasa sifat rajin untuk update blog ni.. hehe.. Nak cerita pasai Hari Anugerah Kecemerlangan SYS tahun ni.. Alhamdulillah aku dapat turut serta.. Hahahaha.. Aku ni menyibuk je sebenarnya.. Bukannya ape pun..

Nak dapat anugerah memang x layak, belajar x habis.. huhu.. Aku dijemput untuk bantu buat rakaman video.. jadilah.. tu pon dah cukup gembira.. 

Rindu sebenarnya suasana sekolah.. Best je.. teringat zaman sekolah yang mengembirakan.. Aku bangga tengok kawan-kawan aku berjaya.. teruskan sahabat..

Teruskan berjuang untuk berjaya.. teruskan.. saya sudah kecundang ditengah jalan.. Masa depan takat ni je.. :-) Tetap bersyukur..

Tahniah semua,,, :-)




 Tahniah Adib

Budak kelas aku 5st1 

Tahniah walid @ aifa.. hehe

Hebat Cikgu Rahman petik gitar

Kawan-kawan aku yang berjaya :-)

Pasangan Ideal.. heh3

Tahniah buat kenot.. ekeke




No comments:

About