Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Saturday, April 16, 2011

interview uitm


Assalamualaikum...

semalam hari yg paling cuak bagi aku.. interview UiTM.. sepatutnya aku berada di sarawak. tetapi aku terpaksa tukar tiket beberapa awal.. sampai2 rumah aku kelam kabut siapkan dokumen2.. semalam aku sampai lambat temu duga.. kelam kabut dibuatnye..

sampai2, die bg taklimat skit. pastu die suroh lukis objek yg die letak kt atas meja.. memang merabban la aku.. haha.. dah lame x pegang pensel.. bgoyang tgn.. tp xpe.. seni x penah salah.. hahaha.. aku tibai je la...

lpas tu, sesi interview plak. aku antara awal yg die interview. aku bawak la mcm utk meyakinkan lecturer tu.. aku bawak batik aku, majalah yang aku buat, sijil2 n aku bawak satu album gambar yang aku snap. die tertarik dgn gambar2 aku.. die syorkan aku ambik photography.. die kate aku bukan stakat tgkp gmbo je.. edit pon bgus... ALHAMDULILLAH..

mintak2 dapat la... doakan ye.. inshaallah



macho.. haha.. perasan


menunggu giliran




skema giler.. haha.. dah mcm nak interview askar.. haha

4 comments:

Dear Yayah said...

wahh..tahniah ye.. :)

kamal_niza09 said...

smart aaa paeh, moga berjaya, insyallah

look before you leap said...

semoge dapat:)

radens albanjari said...

salam paeh. tahniah. Wak suka kalau paeh ambil photography. Intersting course tu..!

About