Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Monday, January 23, 2012

Komentar vs orang bebal

Assalamualaikum..
Salam Mahabbah..



Semalam, Ummi Farhana Share satu gambar kat fb akaknya. tentang seorang yang menghina Hukum ISLAM. Selepas tu ada sorang budak yang bebal dan tak ada otak jadi pengampu.. Aku tengok si Ummi Farhana dah tak boleh buat apa2.. sbb die kurang hujjah... aku dtg membantu..

Masa tu aku kt kedai mamak.. kebetulan masa tu ada kawan yang sanggup bersama aku... syukur sangat.. thanz muin dan rauf!!!

Internet aku kt umah tak mau.. so, malas la nak balik.. nak lawan hujjah dgn die... so, aku g McD.. sambung lawan... Aku layan dengan penuh tekun seperti seorang lelaki gatal meleleh tengok perempuan seksi.. Semua komen dia aku lawan dengan hujjah... walaupun die komen dengan fitnah yang tak berasas...

Mmg dasar tak beragama yang tolak Islam.. Semua hujjah aku die lawan... tak cukup aku sorg.. dengan bapak si ummi pon die bedal... aku respect la die.. walaupun die dalam golongan bersalah, dia tetap lawan.. dahsyat jugak hujjah die.. walaupun merapu..

ketiga-tiga Ummi msg aku. cakap bengang kt budak yang komen tu.. n Ummi Farhana suh terus tolong die 'bantai' budak hingusan tu.. Pastu kebetulan ummi dgn adik beradik die bersama sedara mara die dtg McD. so, jumpa kt sana. Kebetulan... Aku layan si bebal tolak Islam tu sampai kul 3 pagi... huhu

Tringat plak crite dlu.. slalu kuar makan.. slalu msg.. Komentar ini seolah olah menghubungkan kembali keakhraban yang dah sedikit pudar disebabkan masing-masing sibuk... :-) dikala aku sedang bosan... :-)

No comments:

About