Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Saturday, January 14, 2012

disuatu ketika

Assalamualaikum...
Alahai.. Rindunye kawan! sangat-sangat rindu.. tetibe hiba hati mengingat kisah suka dan duka bsama kawan.. Aku rasa nak imbaukan kembali cerita dan saat gembira bsama kawan..

kisah 2 tahun lepas.. aku dapat kawan rapat yang sungguh baik.. Faris, Amin, Aizat, Iwan, Nazrin, Azam, Ummi Syakirah, Ummi Aiman, Ummi farhana..

Inilah masa aku merasai nikmat ukhwah mahabbah..
sungguh gembira.. g riadah sama2.. g makan sama2.. semua bsama-sama..

setiap masa lapang kerja kami bjalan merayap...

Tapi sekarang semua buat haluan masing2.. maklumlah.. semua sambung belajar...

Kak Ummi - UKM
Amin- UTEM
Aizat - MATRIK
Ummi Farhana - tokey kedai roti
Ummi Syakirah dan Faris - Form 6
Azam - Poli
Nazrin- Kisda.
Faeez- koje dah.. malas belajo.. huhu


harap korang bjaya dan membanggakan aku tau.. hihi..
bile lah dpt jmpa berkumpul semua... aku rindu...

biar gambar berbicara..


3 taliban on9 kt KFC... haha


ni le keje kite.. bgambo je.. hehehe...


jadi budak2 kt eco park.. huhu..


sempat ke alam khayalan.. mantop.. huhu


g main bowling tenangkan fikiran..




kenangan masa hari raya.. lepak makan2 kt KFC..





gambar masa raya aidiladha 2 tahun lepas.. kak ummi tgh melahap bakso., hehe


ziarah kak ummi kat KPJ.. sakit ape tah.. lupe.. hihi..




barbeque bsama kawan2.. best sgt.. huhu




kenangan masa braya dgn geng bainun.. :)


malam raya kt utp..


ziarah ummi farhana kt bainun.. huhu

*banyak lagi gambar yang ingin dikongsikan.. tp cukup lah ini utk menggambarkannya... :)

No comments:

About