Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Sunday, May 8, 2011

Angan-Angan tinggal Angan-Angan

Hati ni sedih tak terkata...

http://eascience.files.wordpress.com/2010/11/gagal1.jpg

Ase tak boleh terima sangat kenyataan yang muktamat ini.. Aku x dpt g U..!!! Course yang aku minat plak tu... terbantut impianku selama ini.. tapi nak buat macam mane... Tak ade rezeki...tak ade sape yang tak nak... tapi dah x dpt... Allah tak izin la maknenye.. ni semua ada hikmah... Aku redha.. Aku kene terima.. ehmm.. Tempat aku hanya layak di Form 6 kot... hehe...

Mungkin Allah nak bagi rezki aku di tempat lain.. di medan yang lain... Inshaallah :)

http://www.nano-uitm.com/sites/default/files/logo_uitm.jpgrezeki aku mungkin bukan disini :)

"(dijelaskan yang demikian itu) supaya kamu jangan berduka-cita terhadap apa yang luput dari kamu ,dan supaya kamu jangan terlalu gembira terhadap apa yang diberikan-Nya kepadamu. Dan Allah tidak menyukai setiap orang yang sombong lagi membangga diri."

surah al-Hadiid ayat 22 & 23.

No comments:

About