Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Sunday, February 27, 2011

Merlimau

assalamualaikum..
mcm biase, aku bersyukur kerana dapat teruskan hidup di muka bumi ini..

Aku tak nak cerita panjang.. xde mood la dalam 2 3 hari ni...
aku nak cerita pasai aku g penamaan calon PRK Merlimau, Melaka kelmarin.. Aku g bersama rakan seperjuangan. kiteorg pegi 1 bas dan 3 kereta. Aku naik kreta bersama pimpinan PAS Kawasan. Kita bertolak awal pagi Sabtu dan tiba jam 5 pagi..

Sampai2 terus siap2 nk g solat.. kita berarak pukul 8 pagi.. Pelbagai pahit manis dan kejadian serta suasana yang dapat dirakamkan.. tapi aku tak larat la nak tulis.. xde mood.. huhu..


  bergambar dengan Bob Lokman

 kehadiran Bob Lokman dalam PAS amat mengembirakan penyokong PAS

Semangat muslimat.. aq sungguh terharu.. teruskan..


 syahid cita-cita kami

 comel tak?? hehe







sebeum pulang ke Batu Gajah, aku dan rakan2 lain berkesempatan bertemu dengan rakan facebook  di Bandar Melaka. Kami makan bersama-sama.. Terima kasih akak sebab bagi saya hadiah hari jadi.. hehe..

Nur Jahadah

No comments:

About