Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Wednesday, February 9, 2011

First time sampai ke Bainun.. haha

Tadi aku pergi menjejakkan kaki ke Sekolah Raja Permaisuri Bainun. Aku pegi bersama- sama Ummi Aiman, Ummi Syakirah dan Amin Pelahab.. haha.. Kite g melawat Ummi Farhana yang dah bosan dalam penjara tu.. huhu..Die tekejut tgk aku ngn amin ada kat situ.. haha.. tapi nampak la die gembira sikit.. die pon rindu kawan2.. huhu..
Aku pon x tau mcm mane leh terikut si Ummi2 ni ke Bainun.. Tanpa dirancang.. Best jugak dapat jumpa salah sorang kawan rapat aku.. Dapat mengubat rindu..ececece.. haha.. 

Mase tu aku baru balik beli kamera. So, aku pon x duduk diam la tangkap gambo.. sampai deme semua rimas.. nak wat cam mane, hobi teman.. kihkihkih... jgn marah yea...


 



ni time balik.. aku candid.. sedih beno ropenye.. hahaha...


nota kaki*
   gambo aku xde.. sedih toi.. ape boleh buat.. nasib badan.. hahaha

No comments:

About