Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Saturday, February 12, 2011

Anis at KFC~ Hahahaha...



Tadi sebelum g tgk bola, Chot ajak g KFC Anis. Bukan kepunyaan anis. Means Anis koje kat situ la. Sampai2 kite nampak Anis. Anis sengih je.. hahaha.. then Anis ambik order. Aku pon ape lagi.. snap je la pic die.. sampai die rimas... haha.. Aku nampak Anis buat isyarat tangan soh makan situ.. Coz nak borak2 kot.. 5 minit lpas tu die berenti rehat. Die pon dtg la kat kita makan same2.. Kite berborak la.. Utk pengetahuan korg.. Anis ni kawan aku.. Kenai kt FB.. kenai pon sbb Ehem PLKN tu.. hahaha.. aku la byk tolong hubungan deme.. hahaha... :P

Ni first time aku ckp gngan die.. Die ni sporting gak.. baek orgnye.. bertuah IWAN... hahaha..



Chot buat perangai.. haha


semangat Anis tunjuk msg daripada buah hati die dari PLKN.. hahaha..


Call budak PLKN yea????? huhu


pEaCe :)


adik aku lagi comel daripada ko Anis.. hahaha

No comments:

About