Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Monday, February 13, 2012

My Bufday!




Salam..

9 Februari lalu genap 19 tahun umurku.. mak ai.. dah beso tagon.. hehe.. lepas jam 12.00 am, berduyun duyun org wish kat aku.. orang ptama ialah Husna.. hihi.. thx!

Hari tersebut penuh gembira apabila dapat menyambut bersama-sama rakan-rakan..

Rasa gembira sangat.. tak terkata.. huhu... Al-Maklumlah.. dah keje.. jauh dgn kawan2.. huhu.. Mula-mula g makan dengan Husna, Ummi, Jannatul, Syafinaz, Mizah, Faris, Din dan Nazmyr kt Restoran Sari Indah.. Gembira sgt dapat berbual dan berjumpa dengan mereka...

Husna belikan aku kek coklat yang sangat delicios... terima kasih Nurul Husna! hehe...

Lepas habis makan, Ummi Farhana ajak aku g McD... Walaupun dia mula-mula merajuk.. ihik... jangan marah.. aku g dengan Chot.. Dia datang dengan Kak Ummi n Zarep..

Walaupun perot da kenyang, tapi aku ingin mejaga hati kawan2 ku.. aku paksakan diri untuk berselera menjamah burger.. huhu..

Ummi Farhana belikan kek istimewa utk aku.. Al-maklumlah.. dah jadi macai kedai roti.. hihi... sronok sgt..

Aku bawak chot untuk mengembirakan Ummi Farhana.. aku tau dia sangat gembira.. hihi...

* terima kasih kepada semua kawan aku yang wish.. n lepak2 ngn aku.. luv u All..

Wassalam...


tiga dara pingitan.. hihi



mizah ternyata berselera.. huhu..


aku dengan kejam menikam kek.. haha


rindu sgt kt akak!




hihi..


Farah.. thx!!!


chot malu.malu kambing...

No comments:

About