Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Friday, August 5, 2011

tibe2 teringat memori tahun lepas~

salam...
alhamdulillah... sykur je hadrat ilahi kerana diberi kesempatan untuk menikmati nikmat bulan Ramadhan pada tahun ni..
bersyukur sangat...

haha... dah bulan Ramadhan ni, tetibe teringat memori indah..
cerita gembira
cerita duka
cerita bahagia
semua dapat kurasai...

masa ni la aku rapat sangat ngan kawan kawan... faris,amin,nazrin,iwan,aizat,azam,ummi farhana, ummi syakirah n ummi aiman...
tak boleh lupe la saat itu.. sungguh akrab...

cerite sedih pun ada.. tapi x perlu bagi tau la... sbb benda tu sdih sgt... huhu...
kene mase raye pertama plak tu... ehhhhhh... x nak ingatkan kembali...
huhu...

urhm... aku harapkan taun ni mcm tu jgak.. aku harap xde kisah sedih dan aku berharap sangat kegembiraan bersama kawan-kawan sama seperti dulu... tapi hatiku seolah-olah berkata sebaliknya... aku rasa korang faham... tapi xpe la... hidup mesti diteruskan.. hehe..

moga ramadhan taun ini penuh makna bagiku...

aku selitkan antara gambar2 kenangan raya tahun lepas utk tatapan pengunjung blog ini..
wallahualam...


mak mase kt pusara adik2 nya... ALFATIHAH...
kenangan~ ummi sekeluarga beraya kt umah aku...

ummi ngn ute pekena bakso bapak aku buat.. huhu




kat UTP

kat umah fendi.. opsss.. rumah farhana.. haha

geng budak kelas aku...

kat rumah chot... abis kene ceramah ngn pak die.. haha

dekt2 on nk msg kan Fara... kisah lama.. :)


mase kat umah nina...

gelagat kami kt kfc...

:)

masih banyak gambar2 menarik... tai cukuplah beberapa gmbar ini... :)

2 comments:

Mirul said...

huhuhu....like

Nur Farhana said...

caption gambar time kat rumah aku betulkan sikit..huhu...

About