Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Tuesday, May 31, 2011

Selamat Berjaya Sahabat



Assalamualaikum... Salam Ukhwah... Syukur ke hadrat ilahi kerana aku dapat meneruskan hidup yang penuh mehnah dan tribulasi ini...

ehm.. sekarang ni ase sunyi sangat... rase ade je yang kurang... Al-maklumlah.. ramai kawan-kawan dah pergi.. Amin dah ke Melaka.. Aizat dah ke Gopeng.. Azam dah ke Negeri Sembilan... Nazrin dah ke Kuala Kangsar..

Tinggallah aku di SYS bersama-sama Ummi Syakirah, Faris Asnawi dan Iwan..

Aku tringin gak nak g U.. tapi x dapat... hehe... xpe la.. Allah dah bagiku rezki di SYS pun kire bersyukur..

Tidak semua yang kita kehendaki bisa tercapai, kalau Allah tidak memberikan apa yang kita kehendaki, itu bererti ianya ditunda atau diganti dengan yang lebih baik... insyaAllah...



tak pe la.. kat mane2 pon boleh belajar.. janji niat tu penting.. kan kan... hehe





Amin masuk UTEM... Amin oh Amin.. rindunya kamu... takde orang dah nak aku kongsi cerita suka dan duka.. hehe...





Aizat udah ke Matrik.. tapi tak jauh.. Gopeng je... haha..


Ummi stay form 6 kot.. Ada la kawan.. hehe... haa.. jadi penolong yang bertanggungjawab tau... hehe... Tolong tengok2 aku ni.. kalau aku malas marah tau.. :)



Sat lagi Kak Ummi plak tak ade... kat mane plak die blajo...




Iwan n Faris stay kat SYS gak kot.. Ade la kawan kt SYS.. kite berjuang same2 tau..


Haaa.. yang ni blajo leklok.. taun ni SPM... jangan nak men GODHAND je.... ingat mase depan.. hehe... Ko tu pandai.. jangan sia-siakan :)





Semoga anda semua berjaya... jangan lupa kawan ye.. :)
..Ukhwah Mahabbah..

2 comments:

ummi farah abdul rahman said...

rindu amin , rindu amin , rindu amin :'(

paeh said...

rindu amin je? faris? aizat? aku?? haha.. sampai ati.. :P

About