Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Friday, March 11, 2011

Mintak maaf sangat2...





Assalamualaikum...
Salam Ukhwah...

Ummi Farhana Binti Abdul Rahman

Aku mintak maaf pasai tadi..
aku tulis ikot emosi..
aku tulis separa sedar..
tulis mcm utk puaskan hati.. padahal bercelaru..

Kita ni memang x bole nak bermusuhan..
kita amat rapat..
kita selalu keluar bjalan ngan kawan2 sama2..
aku baik ngan bapak kamu..
aku rapat giler ngan kakak2 kamu..
adik kamu adalah adik angkat aku..
aku rapat ngan sedara kamu jugak..
so, x boleh nak bermusuhan...

tolong yea. jgn putuskan persahabatan kita..
kite lupekan kisah lalu...
aku akan cuba lupakan...
mulakan idop baru..
kawan mcm dulu..
seperti awal2 kita bkawan...
bkawan hingga akhirat... tau tau...

kita kene pegang kata2 aku dulu

UKHWAH MAHABBAH !!!

tlong ye ummi.. kita kawan yea..

http://1.bp.blogspot.com/_cZdZnY7vUy0/TCRDviI4rvI/AAAAAAAACK4/q7BskU8-REE/s1600/maaf.jpg

No comments:

About