Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Monday, March 21, 2011

aku tak yakin diri.. kenapa????

"Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang-orang yang terdahulu daripada kami. Wahai Tuhan kami! Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami dan berilah rahmat kepada kami"

Esok adalah masanya.. fuh.. hati aku berdebar.. aku takut,, aku x yakin... aku risau...

abah, emak, ustaz2, rakan2 jemaah.. saya mintak maaf la.. saya tahu, anda semua meletak harapan tinggi kat saya.. Tapi...... saya tidak yakin pada diri saya.. Usaha saya sangat sedikit.. saya leka.. banyak main.. banyak wat benda x bfaedah... x pikir masa depan... saya mintak maaf..

kepada mak ayah, paeh mintak maaf.. paeh yakin, paeh boleh jugak hidup dalam keadaan seperti sekarang.. paeh boleh bjaya.. rezeki dimana- mana..

kepada rakan seperjuangan.. mungkin bukan saya insan yang patut diharapkan.. mungkin saya bukan insan yang patut diharapkan.. mungkin insan lain lebih layak dan boleh diharapkan...

walaupun ape result yang keluar.. aku redha.. dan perlu bangkit...

satu je saya mintak.. jangan letak harapan tinggi kat saya..


aku berserah kepadaNYA

3 comments:

Dear Yayah said...

rilex paeh .doa banyak2 .
pape pun dapt esuk kite kene reda kan .everything happens have its own reasons .yakin dgn janji Allah :)

Admin said...

thx kenot.. huhu

kamal_niza09 said...

lex aaa bro, what ever happen tomorrow just accept it, its not t n of the world,carry on as usual...hope success at u side always insyallah

About