Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Sunday, January 30, 2011

.:: Di medan perjuangan ::.




Dalam Pilihanraya di Tenang, Johor. Aku ditugaskan untuk bertugas sebagai media blogger bersama- sama blogger lain. Aku di sana lebih kurang seminggu. Sungguh gembira aku disana apabila dapat berkhidmat untuk jemaah Islam. Banyak kenangan dan pengalaman yang aku dapat..

Aku sungguh terharu melihat rakan seperjuangan lain yang bertungkus lumus memenangkan Islam. Para penyokong dari seluruh negeri termasuk Sabah dan Sarawak telah berkamupung di Tenang. Yang paling aku gembira ialah melihat orang bukan Islam yang bersungguh sungguh menyokong dan membantu memenangkan orang Islam. Aku berfikir sejenak di lurah pemikiranku. Kenapa Orang Islam menolak Islam sedangkan orang bukan Islam menyokong Islam. Sampai menitis air mataku memikirkannya.

Walaupun masih muda, aku rasa aku dapat pengalaman yang baik dan berguna untuk diri aku..



2 comments:

About