Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Friday, January 7, 2011

Bayu


Assalamualaikum

Muhammad Bayu..

Sape tak kenal die kat SYS? semua kenal. Budak paling nakal. Budak paling pandai. Budak hebat dalam sukan. Budak yang sentiasa enjoy. Budak yang suke kecohkan suasana. Walaupun die nakal. Tapi die ni budak baik...

Die ni salah seorang rakan baik aku mase zaman persekolahan. Die ni banyak bantu aku dalam pelajaran. Die ni selalu gembirakan aku dan kawan-kawan. Die ni suke tolong kawan. Die ni jugak minat dalam perjuangan PAS. Aku anggap die cikgu aku. Aku banyak berhutang budi dengan die.

Baru- baru ni, die call aku. Mase tu aku bercuti di Kelantan. Die kate die nak balik. Aku tanye balik mane? die kate balik indon la (tempat kelahiran dan asal die). Aku cakap okey. aku tanye lagi. Bile balik Malaysia? die dalam nada sayu, die cakap "Mungkin dah tak balik". Aku tekejut ape yang die kate.. Then, aku cerita kat kawan2. Semua tekejut. ramai kawan2 call die.

Semoga die gembira di tanah asal kelahirannya. Aku ngan kawan2 hope kamu balik Malaysia balik. kite rindu kamu..Kite semua sayabg kamu.. wallahualam..





















2 comments:

ayen said...

sedih wei..
indon jom...

Admin said...

aku pon sedih.. hope die balik sini kembali

About