Powered by Blogger.
RSS

Welcome to my place | Follow me

Wednesday, December 8, 2010

Pelbagai dugaan dan cabaran ku alami

ونبلوكم بالشر والخير فتنة وإلينا ترجعون

Dan Kami menguji kamu dengan kesusahan dan kesenangan sebagai dugaan; dan kepada Kami-lah kamu semua akan dikembalikan. [Al-Anbiyaa’: 35]



http://netbook-review.com/wp-content/uploads/2008/12/acer-aspire-one.jpg

Ari Isnin ari tu.. aku pegi ambik akak balik keje.. Adik, adik angkat n sedare tinggal kar rumah.
Balik2 biase la, aku mesti cari netbook aku.. nak on9.. Aku rase lain mcm.. sume tgk aku bukak netbook aku.. Aku tergejut tgk netbook aku pecah dan tak berfungsi.

Aku ape lagi.. Raban teben la.. huhu.. dah mcm org gile.. sedih sampai nangis beb..
mane idaknye.. aku letih keje kilang dari sing ke malam utk kumpul duit beli netbook tu.. aku kemurungan.. Mental down gler..

Tadi g Yik Foong.. aku ngan faris, amin, n sepupu aku g tanye dari satu kedai ke satu kedai..
nak cari kedai yang paling murah nk btoi..

Alhamdulillah... netbook dah elok.. RM400 lesap.. hehe..
pinjam duit mak dulu..
trime kasih mak.. huhuhu~

No comments:

About